Veelgestelde vragen

  • Over mijn account
    • Waarom heb ik een account nodig?
      Om deel te nemen aan de acties van LeefLekker maak je eenmalig een account aan. Daardoor weten wij zeker dat je e-mailadres klopt, en kun jij gemakkelijk aan alle acties deelnemen!
    • Hoe maak ik een account aan en hoe log ik in?
      Bij je eerste deelname voer je enkele gegevens in samen met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Je ontvangt dan een e-mail met een activatieknop. Zodra je op deze knop geklikt hebt is je account klaar voor deelname! Om bij een later bezoek opnieuw in te loggen ga je naar het aanmeldscherm en kies je vervolgens voor ‘Inloggen’.
    • Ik heb al een LeefLekker account, kan ik daarmee inloggen?
      Had je al een account op de oude website leeflekker.be? Wanneer je met jouw e-mailadres inlogt op de nieuwe actiewebsite waarop je je nu bevindt, word je eenmalig gevraagd om een nieuw wachtwoord aan te maken. Met dit nieuwe wachtwoord kun je voortaan inloggen op acties.leeflekker.be.
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
      Geen probleem! Klik in het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.
    • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
      Eenmaal ingelogd vind je op de website toegang tot je account. Hier kun je je gegevens inzien en wijzigen.
    • Hoe hef ik mijn account op?
      Om je account te verwijderen dien je eerst in te loggen. Binnen je accountomgeving vind je een formulier waarmee je je account kan opheffen. Volg vanaf hier de stappen om je deelname aan LeefLekker te beëindigen.
    • Vanuit welke landen kan ik deelnemen?
      Deelname aan de acties van LeefLekker op deze website is op dit moment enkel mogelijk in België.
  • Over de Cécémel winactie
    • Wat kan ik winnen?
      Vier feest met Cécémel! Vanwege het 70-jarig bestaan van Cécémel worden de volgende prijzen verloot:  
      - 7 Cécémel frigo’s (1 per maand) 
      - 70 Cécémel party pakketten (10 per maand) 
      Daarnaast worden er gedurende de actieperiode 3 hoofdprijzen verloot: een Cécémel party bus voor op jouw feestje! 
    • Hoe kan ik winnen?
      Koop een deelnemend product van Cécémel, hierop vind je een actiecode. Deze code vul je in op de actiepagina. Met elk code maak je kans op een van de Cécémel prijzen! De eerste keer dat je meedoet vul je je gegevens in en maak je een account aan, de volgende keren hoef je dan alleen nog maar de code in te voeren. Eens per maand worden alle winnaars van de afgelopen maand via e-mail op de hoogte gebracht.
    • Waar vind ik de actiecode?
      De actiecodes waarmee je kans maakt op de prijzen vind je op de verpakking van de volgende deelnemende Cécémel producten:  
      Cécémel 200ml RV 
      Cécémel 500ml VV 
      Cécémel 750ml VV 
      Cécémel 1L Tetra DEE 
      Cécémel 1L Tetra Energy 
      Cécémel 200ml brick DEE 
      Cécémel 300ml PET DEEE
    • Wanneer en hoe hoor ik of ik gewonnen heb?
      Direct na de deelname krijg je te zien of je gewonnen of verloren hebt. Winnaars ontvangen een winnaarsmail. In de winnaarsmail wordt toegelicht welke stappen genomen dienen te worden om de prijs in ontvangst te nemen en wanneer deze naar verwachting zal worden ontvangen.
    • Ik heb gewonnen, wat nu?
      Leuk, gefeliciteerd! In je winnaarsmail wordt uitgelegd welke stappen je dient te nemen om je prijs in ontvangst te nemen en wanneer je deze ontvangt.
    • Kan ik mijn gewonnen prijs ruilen?
      De prijzen worden automatisch toegewezen aan de winnaars. Er kunnen geen wijzigingen gemaakt worden in gewonnen prijzen. Ook is de prijs niet inwisselbaar voor een geldbedrag of iets anders.
    • Hoe vaak kan ik meedoen?
      Nog een keer meedoen? Dat kan! Je kunt maar één prijs winnen. Maar zolang je nog niet gewonnen hebt mag je zo vaak meedoen als je wil, met een maximum van 5 unieke actiecodes per dag. Voer je op een dag meer dan 10 foutieve codes in, dan wordt je account even geblokkeerd en kun je het de volgende dag opnieuw proberen.
    • Moet ik mijn code(s) bewaren?
      Codes die je al een keer hebt ingevoerd hoef je niet te bewaren.
    • Ik heb gewonnen maar mijn prijs is niet geleverd, wat nu?
      Is de verwachte levertijd verstreken zonder dat je iets ontvangen hebt? Neem dan even contact op met de klantenservice.  
    • Tot wanneer kan ik meedoen aan de actie?
      De Cécémel winactie loopt van 13 mei t/m 31 december 2019.
    • Komen er nog nieuwe acties?
      Gedurende het jaar worden er nieuwe acties georganiseerd. Houd de website in de gaten of geef in je account aan dat je hiervan op de hoogte gehouden wilt worden!
  • Over iets anders